2013. aug. 22.

DIY -malomjáték vízpartra



Az ötlet úgy jött, hogy Peppínó szereti a tengert. A sótól ázott szőrét már kevésbé, és kutyáknak nem tesz jót a só, nem  szerencsés, ha lenyalogatja. Kellett hát valami kis törülközőt kisajátítani neki, amivel kicsit ledörzsölhetem.  Gondolkoztam, mivel jelöljem meg, hogy mi nehogy használjuk, nem akartam P betűt hímezni rá, az mégiscsak kicsit túlzás. Akkor jutott eszembe, hogy szeretünk a strandon fejtörőket játszani, scrabble, téramőba, stb., hát hímeztem a törülközőre egy malomtáblát. Kell még hozzá gyűjteni 9 világos lapos kavicsot, 9 sötétet és már lehet is játszani, ha éppen nem szárítkozunk.


(ne haragudjatok hogy mostanában láthatólag nem vagyok jelen kedvenc blogjaimnál. Valami nagyon nem stimmel a gépemmel, saját bejegyzést csak trükközve tudok feltenni, és csak a chrome-ban, máshoz megjegyzést csak nagy ritkán sikerül írni, ha van szóellenőrzés akkor soha. Remélem nemsokára eljön a nagy vírusvadász és rendbe lesz végre minden! Szép nyárvégét mindenkinek!)

5 megjegyzés:

  1. Tegnap este mi is társasoztunk.Olyan jó !!!!!!Látom,te is gyűjtöd a köveket,kavicsokat.:)
    Az én nagy gépem is behalt....

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szeretek belelátni a kavicsokba ezt azt, nincs 2 egyforma köztük, Elvagyok órákig velük, mint egy gyerek.

      Törlés
  2. Nagyon hiányzol. Mikor jöttök haza? magánban írd meg, ha lehet!
    Ölellek

    VálaszTörlés