2010. aug. 14.

Kreatív blogger




Köszönöm Bombonierának a díjat és hogy minden nap benéz hozzám.



A hét dolog rólam:

1.
Kicsit bogaras vagyok, de ezt már tudjátok. Megállok minden egyes fűszálnál és rácsodálkozom, baráti kirándulásokon eltévedek, lemaradok, köveket, kagylókat hurcolok magammal.

2.
Szeretem a vizet. A tengert, ahogyan magával ragadja a homokot a parton, a só ízét és a hullámok erejét.
A tintahalat elsősorban, mert minden kis érzelmi reakciója végigborzolja testét és látványos színekben hullámzik végig rajta.
A polipot, ahogy vérig sértve pislog ki az üregből ahová menekült, mert véletlenül rátenyereltél.
A Balatont, ahogy naplementekor kisimul a víz és selymes-bársonyos lesz.

3.
Szeretek molyolni, a tisztes foglalkozásom is molyolós: festményrestaurátor.

4.
A rusztikus helyek és stílus áll hozzám a legközelebb, természetes anyagok, Provence és Toscana. Nyers fa amely beitta magába az idő nyomát.

5.
Pillanatok alatt feltöltődöm és gyorsan lemerülök. Könnyen lelkesedem, néha sajnos hamar feladom.
Rendetlen vagyok, a számlák, számok idegesítenek, bár életem párja sikerrel nevel le róla.

6.
Ami legjobban lelkesít, a nagy találkozások: baráttal, zenével, verssel, pillanattal.

7.
Az elmélet semmit sem ér gyakorlati tapasztalat nélkül. Ezt elméletileg én is tudom, de szívesebben vagyok az „álmok foltos indián lován”, mint a tettek mezején. Sajnos.



A három blog, akinek tovább szeretném küldeni:

Annás kertje, mert szeretem a hangulatait, 
Szemirámisz, mert olyan jó ötleteket ad nekem, hogy mit főzzek aznap
Naffejű mackónépnek, akinek biztos sok van már, de annyira imádom ezeket a naffejűeket
és még sorolhatnám hosszan...


3 megjegyzés:

  1. Köszönöm, a naffejű mackónép még nem kapta meg a kreatív blogger díjat, csak én párszor :)

    VálaszTörlés
  2. Köszönöm a díjat, nagyon kedves tőled! Jó volt olvasni a "bemutatkozásodat" is :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm a díjat, és szeretném elnézésedet kérni, hogy csak most reagálok rá, elkerülte a figyelmemet.
    Kérlek ne haragudj, nem volt szándékos.

    Mindenképpen megtisztelő, hogy néha benézel hozzám, nagyon örülök neki.

    VálaszTörlés