2012. márc. 21.

Verona


.
Azért is jó, ha vendégeink jönnek, mert újra végigjárhatjuk kedvenc helyeinket, vagy oda is elmegyünk velük, ahova egyébként nem mennénk ha csak pár órát maradhatunk. Veronában egy esti sétát kivéve még nem voltam, hoztam egy-két impressziót nektek a mostani délutáni sétáról.

becsüljük meg ezt a képet, mert egy ideig nem készül ilyen, a nagylátószögű objektívet sajnos közös erővel ejtettük fejre..


Júlia erkélye...ha már azt képzeljük, hogy innen hajolt Rómeó felé, lehetne a környezet kissé romantikusabb. Ehelyett szívecskés boltok és lepusztultság, nem is mutatok többet belőle.


"Non c'è che il veleno di te sul cuore
Non c'è via d'uscita per questo amore
Non c'è non c'è vita per me, più
Non c'è non c'è altra ragione che mi liberi l'anima"




veronai úriember, selyemsállal, aktatáskával és természetesen biciklivel.


de szeretem az ilyen kis kiülősöket














5 megjegyzés:

  1. Verona nekem is tetszett- átfutottam rajta (nem mintha nem érne meg több időt),az erkély környéke bizony lehangoló!

    VálaszTörlés
  2. Szívesen mennék oda, és az olyan hangulatokat keresném, mint, amit te is láttattál velünk a képeiddel!Elképzelem magam az adott helyeken.Most leültem azokra a fémszékekre, és nem elégedetlenkedem, várom a kávém vagy akármit, amit ott adnak!:-)

    VálaszTörlés
  3. Tényleg csodálatos ez a város, de hogyhogy nem újítják fel azt a házat, amiről híres? Be lehet menni?

    VálaszTörlés
  4. Éva, igen, tulajdonképpen nyugodtan rájuk is bízhatod magad,néha jobban tudják mire vágyom,néha mosolygok magamban, amikor a pincérek felülbírálják döntésemet "akkor inkább hozok egy"- felkiáltással.

    Szilva, igen, be lehet menni.

    VálaszTörlés
  5. Akkor lehet hogy egyedül vagyok a véleményemmel, de én pont így képzeltem el Júlia erkélyét, ilyen lepusztultan.:) A szívecskés boltokat nem hiányolom, azt hiszem jól tetted hogy hanyagoltad a megörökítésüket.;)Gyönyörű ország, gyönyörű képek.Szép helyen éltek.:)

    VálaszTörlés