2012. márc. 23.

Sirmione primaverile

.










egy kis mimóza Évának hálám jeléül:)

9 megjegyzés:

  1. Annnyirrrraaaaa szépségesek a képek, és ez a zene hozzá!,

    most jó kerek a világ tőle

    köszönöm


    (olyan bénán hangzik a megköszönés, hogy megnézhettem, nem? de olyan jó volt mondani)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Katalin, lehet ez is furán hangzik, de én meg nagyon hálás vagyok, hogy itt jársz és megírod!

      Törlés
  2. Kettős öröm: fel tudtál képeket tölteni, és ráadásul újra milyen szépeket!
    Nagyon köszönöm a mimózát, most ez olyan jól esett!:-)

    VálaszTörlés
  3. Be kár, hogy a mimózához nem lehet egy kicsi illatot csatolni....

    VálaszTörlés
  4. De jó, újra enged kommentelni a rendszer! Bántott, hogy csak gyönyörködöm itt, és nem tudok reagálni a fényképeidre. Egyszerűen valami titkos alkímia hat a fotókon keresztül! :) Elvarázsoló, feltöltekezést adó, életörömmel megtöltő mind. Ez nemcsak a táj szépsége, nemcsak egy jó gép működése! :)
    Csak a mimóza illatát hiányolom én is...
    Luca

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Köszönöm Luca, annyira kedves vagy...még kommentelni se lehetett? Remélem most már vége a bonyodalmaknak!

      Törlés
  5. Éva, Márta, Fodorka, a mimóza illata...én nagyon szeretem, volt is egyszer nekem olyan Kenzo parfüm. Olyan nagyon visszafogott "zöld" illat,nem is tudom mihez hasonlítsam, de a leírás se helyettesítheti az illatot magát,tudom.

    VálaszTörlés
  6. Adorable spring photos - thank you so much for sharing!

    Hugs,
    Tatyana

    VálaszTörlés