2012. júl. 19.

I colori di Firenze: sepia ed oro



Firenzei hajléktalan és a San Miniato templom bal szárnya


Dávid jobb keze, utcarészletek


egy Boticelli kiállítás plakátja utcai művészek közreműködésével átalakítva, hazafelé ballagó Testvérek

A Piazza della Signoria egyik palotája, a Battistero kupolája belülről

Ponte Vecchio, utcarészlet

A kedvenc mutatványosom, mert művészien érzékenyen űzi ezt a műfajt

Piazza Frescobaldi sarokkút



A Palazzo Vecchio-ból a térre nézve, ékszerbolt kirakata a Ponte Vecchion, és a Porcellino





 a Venchi fagyizó, nagyon szép a "design", de mint fagyit semmiképp sem ezt ajánlom, hanem a sokkal eldugottabb helyen lévő Vivolit a via Anguillara-n



6 megjegyzés:

  1. Adoro il tuo modo di catturare le immagini! Il tuo omaggio a Firenze è meraviglioso, ed io lo sento molto vicino dato che ci sono appena stata!
    Buona giornata.

    VálaszTörlés
  2. Talán furcsán hat, mégis leírom, a firenzei hajléktalan (kép) tetszik nekem a legjobban. Van benne valami, ami (sajnálatos módon) örök-érvényűvé teszi. Ilyen lehetett Krisztus korában is és meglehet, ilyen lesz száz év múlva is. Mindig "Ő" fog ott ücsörögni egy öreg ház kerítésén.....
    A sarok-kút vizébe szívesen megmártanám a kezem...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon érdekes, amit Éva és Te megéreztetek, én is hasonlókat gondoltam, amikor megláttam. Direkt úgy fotóztam, hogy ne látszódjék az arca,de leírom: fiatal, kifejezetten szép arcú fiú ez kék ábrándos szemekkel, szőke dús szakállal. Sokszor látni ahogy üldögél, vagy ámulva nézi az épületeket, akár a turisták. Nagyon érdekelne a története, fiatal szép ifjú létére miért jár így, vezekel-e valamiért, vagy más oka van-e. Kéregetni még sose láttam.

      Törlés
  3. El sem hiszem már, hogy azokat a köveket én is koptattam...

    VálaszTörlés
  4. Nekem is a hajléktalan képe tetszik. Két véglet között mozgok: vagy egy nagyon modern öltözékű valakit látok benne vagy egy Jézus korabeli alakot.

    VálaszTörlés
  5. Ciripke ! Ezek a képek úgy tűnik még a valóságnál is szebbek. Firenze hálás lehet Neked, "varázs szemüvegen" keresztül látod. Ez a sorozat már olyan fantasztikus, hogy fogom a bőröndömet és indulok...!!!

    VálaszTörlés