2012. ápr. 7.

Buona Pasqua! Boldog Húsvétot!

.




Idén először próbáltam ki a hagyományos írókás-viaszos tojásfestést, mint látjátok, ezt még gyakorolni kell..
A gica, amit Olaszországban  rögtönöztem magamnak, szintén fejlesztésre szorult, legalább valami masszívabb ágacskát választhattam volna. Most már van rendes gicám, sőt, megnéztem a Néprajzi Múzeumban, hogy csinálják a viaszfestést a kézműves avatott kezek. Szeretném kipróbálni a klasszikus, többszínű, hagyományos mintáinkat.
Ebben az évben csináltam először terülőmázas mézest is (tudjátok, nálam ez nagy szó, mert nem vagyok egy konyhatündér) remélem idővel ebbe is belejövök.






10 megjegyzés:

  1. Neked is békés, boldog ünnepeket!
    A képek gyönyörűek ismét. :)

    VálaszTörlés
  2. Illatos Húsvéti Ünnepeket! A fotóid ismét csodásak!

    VálaszTörlés
  3. Boldog Húsvétot Neked is!:)

    VálaszTörlés
  4. Áldott Húsvétot, megint gyönyörű fotókat készítettél és még olaszul is tanulhatunk Nálad!

    VálaszTörlés
  5. Áldott Húsvétot kívánok!
    Szépek a mézeseid, és bár tudnék így írókázni! A terítőd is gyönyörű, csodás hangulatot teremtettél. Mint mindig. :)
    Luca

    VálaszTörlés
  6. Istenem, de csodálatosak a fotóid! :)
    A gyertyás csipketerítősnek micsoda hangulata van...!

    VálaszTörlés
  7. Köszönöm Nektek, hogy itt jártatok!

    VálaszTörlés
  8. Buona Pasqua anche a te e scusami se sono molto in ritardo!!!!Adoro la vostra maniera di decorare le uova di Pasqua.
    Buon fine settimana.

    VálaszTörlés